| Auteur |
Bericht |
|
mendel
[RA] Moderator
Geregistreerd op: wo 02 jan 2008, 16:34 Berichten: 1658 Woonplaats: city17
|
 Firefox Extenties
Welke mooie extenties voor firefox hebben jullie en wat doen ze?
Momenteel staat er bij mij geinstalleerd: BBCodeXtra => bbcode in contextmenu verbergen BugMeNot => database van login's voor various sites NEW Download Statusbar => downloads bijhouden in statusbar DownThemAll! => bepaalde bestanden in batch downloaden van website (ideaal op blackboard te downloade) FacePAD => albums downloade van facebook NEW Flagfox => toont in welk land de server staat waarmee je verbind FoxyTunes => itunes besture vanuit firefox GooglePreview => fotootjes naast google resultaten IE Tab => ie-engine in ff laden NoScript => js/flash/... blokkeren Personas for Firefox => grafisch beetje opfleuren (nog boven thema's) PicLens => ideaal op rss-foto's te bekijken, of zoekresultaten van de ondersteunde websites SkipScreen => wachttijden van rapidshare/megaupload/e.a. omzeilen NEW Speed Dial => handig als startpagina Split Browser => meerdere vensters opsplitsen Tamper Data => http post's en requests aanpassen NEW Xmarks => synchronisatie tussen verschillende browsers NEW
Steeds op zoek naar meer extenties... Dewelke maken jullie firefox beter, gemakkelijker en mooier?
| wo 18 jun 2008, 14:33 |
|
 |
|
Matsoo
[RA] Admin
Geregistreerd op: wo 02 jan 2008, 16:09 Berichten: 510 Woonplaats: Schoten
|
 Re: Firefox Extenties
adVantage (kweet begot nie meer wa het doe), BBCodeXtra, Dowload Statusbar, Firebug(werkt nog ni in ff3), Gmail notifier, Piclens, Tribal Wars Extension(werk ook ni meer), Woordenboek nederlands 
| wo 18 jun 2008, 15:32 |
|
 |
|
fonzy
Geregistreerd op: za 03 mei 2008, 10:34 Berichten: 47 Woonplaats: voor de pc (oh ja, mss ook Schilde vermelden)
|
Download Statusbar is een hele goede, gebruik ik zelf ook. Er is nog een Google extensie die ik gebruik, maar ik ben de naam kwijt. En de meeste extensies staan op het systeem van mijn desktop (die nu nog altijd kapot is) en hier dus op mijne Mac heb ik nog geen Firefox-extensies.
|
| vr 20 jun 2008, 01:12 |
|
 |
|
Gloey6
|
ik heb er nog geen enkele , zou ik dan graag eens copieren als dat mag op de lan hé 
| vr 20 jun 2008, 18:09 |
|
 |
|
Matsoo
[RA] Admin
Geregistreerd op: wo 02 jan 2008, 16:09 Berichten: 510 Woonplaats: Schoten
|
ge kunt da gewoon gratis downloade zenne  extra en daar add-ons 
| vr 20 jun 2008, 18:22 |
|
 |
|
mendel
[RA] Moderator
|
Mijn eerste post even geüpdatet
| vr 17 jul 2009, 21:15 |
|
 |
|
mendel
[RA] Moderator
|
iemand nog aanraders? 
| vr 30 jul 2010, 12:37 |
|
 |
|
Mihasi
[RA] Member
Geregistreerd op: wo 09 jan 2008, 23:22 Berichten: 281 Woonplaats: Schoten, Antwerpen
|
Kan da ik erover zie, ma heeft echt nog niemand Adblock Plus voorgesteld? Blokkeert alle ads op de meeste sites (als ge de juste filter kiest bij de installatie, ik gebruik Easylist Germany), waardoor ge enerzijds ni op ads moet zitten zien en anderzijds pagina's sneller laden. Daar komt nog bij da ge veel minder stroom verbruikt (volgens een onderzoek waarnaar ik nu ni ga linken omda ik te tam ben).
| vr 30 jul 2010, 17:46 |
|
 |
|
wutske
Geregistreerd op: za 05 jun 2010, 16:42 Berichten: 159 Woonplaats: Antwaarpe
|
Lennert blokt zijn ads met openDNS en ik gebruik de aloude HOSTS methode No need for AdBlock 
| vr 30 jul 2010, 18:17 |
|
 |
|